outing,karnival usrah n dorm~

Views
Hye assalamualaikum!~


Korang apa khabar? wah-2, lama gilos tak menjengok my beby ni (ma blog). dah berhabuk dn bersarang labah-2 dah.. haha.. nak tau something tak? nak x? saya kan, balik kan, asrama kan, awal.. hahaha~ *poyo* nak tau tak sebab apa? :o
sebabnya, saya pat MC 2 hari (khamis-jumaat), so, saya decide terus nak baliklah, lagipon, takdepe nak buat kat bilik sakit tu *_*
kan? kan? kan? ok, nak cerita tentang title kat atas tu ney~ nak dengar? ok-2 meh sini meh fara cerita~


Outing? wah, first date ngn GIRLFRIENDS-2 saya tu memang BEST gilos..first, kitorng naik bas yang disediakan(kot). BUT! wajib bayar rm1 sorang.huhu.ok then, kitorang masuk pasaraya, err, ape ntah nama pasaraya tuh, tak ingat laa. almaklomlahsss, saya ni pelupo sikit :D
n then, tumpang teksi gi makan KFC.
*yummy, sedap tau korang. yum! yum!*




 *ok, saya minta supaya korang jeles sekarang* HAHAHA! 
lopeh tu, kitorang berangkat pulang. OH ya, nak tau apa yang kitorang beli? ok, saya senarai kan ea? :-
1. alat-2 untuk cantikkan dorm.
2. makanan(wajibul ghunnah) *hahaha, gila makan tol* 
err, rasanya tu jekot. ^_^ hee..


alright, pasal dorm pulak! nak tahu x??? nak tahu x?? dorm saya kan?? telah dianugerahkan sebagai dorm tercantik tau! ^_^ 
err, tapuk sikit...haaa. macam tulah! ^_~ 
hehe, ok, menggedik kejop!!! alrite, agak bangga lah jugak sebab menang. :)
n tak sia-sialah saya n akk-2 dorm bertungkus lumus cantikkan dorm sampai pukoi 2 pagi. alhamdulilah~ 

ok, yang ni best nak cerita sikit. bukan setakat cerita, nak kutok pon ada. HAHAHA! takdelah, gurau je. :)
karnival usrah? apa tu? alah, korang buat-2 tau jelah k? ok GOOD!! 
alrite, karnival ni bermula dri hari jumaat(malam) hingga ahad(t.hari).alrite. first nite of karnival usrah tu, kami yang dah dibahagi kepada beberapa kumpulan ni haruslah ta'aruf sesama sendiri(dalam kumpulan)..n then, kena buat logo. waaaahhhhhh~ banyak saya tengok en. logo-2 kumpulan lain lawa-2 belaka.eh-2, logo group saya pon xkurang lawa nye. hahaha~ *nak jugak budak kecik ni* 

hari sabtu, hari tu kitorang ada explores..perghhh,,,,, gempak beb!!!! barang amanah mesti kena jaga betul-2. TAPI? fasi pakai amek/rampas gitu je. adoiyai~ mangkuk kumpulan saya tu dirampas oleh fathayat ain *fathayat yang hot gilos*. dia rampas, dan dicarik-carik mangkuk itu.dirobek-robek mangkuk itu. dan di........dan di musnahkan mangkuk itu. innalillah,, meninggal mangkuk grp kitorng :'( sedih teramat. melihat mangkuk itu terkulai di tangan fathayat k.ain, sayu hati ntuk melepaskan mangkuk itu pergi..
ceeewaaahhh, pasai mangkok pon nak disedih-sedihkan..toi x? tapi itu barang amanah!! :o
acano ni? hahaha, nak tau kitorang buat apa ngan mangkok yang dah macam nyawa-nyawa ikan tu? haha, kitorang stapler balik. bijak tak bijak tak?huhu...fathayat k.ain cakap *grp korang ni bagus, mnghargai brang amanah tu, klau grp akk dlu, hbis brkucai, tros buang* waahhhhhhh, xsngke mcam tu plak jadinya ye? -.-"  
haha..

alrite, pelbagai denda yang kitorang dapat tau~ ehh, bukan denda, hadiah/make up tambahan. :DDD
first, kitorang diberi make up tambahan iaitu 2 baris bedak kat pipi n dahi. perghh, semua gegerl kt situ jadi bertambah *cun-2* nya. hahaha..yg kedua, kitorang diberi air yang SANGAT ENAK iaitu AIR GARAM fuhhh.....ehhh korang? kenapa tu? sedap tau, macam air ubat rasanya. :DDD *weeeekkkk.. tipu je tu* 
then, kitorang dapat make up tambahan lagi, iaitu tepung.. haha, jadi macam orang jepoNG lah pulak.. ^_^ 
takpe, janji CUN. hahaha~  n then, kitorang kena sapu ubat gigi kat bawah dagu. perghh,,, nyaman terasa bagai di pagi hari
*ceh, tipu je tu, dahal berangin.. #_# *  
haha, n yg ni paling syok nye, kitorang kena lipat tudung bulat-2, then, sepit ngan penyepit baju. hahaha! korang boleh bayangkan betapa kelakarnya imej kitorang masa tu. fuhh.. jatuh imej mukaku ketika itu. hahahahahahahha~ *altambiyun akuyun* 
bukan setakat tu je kitorang kena, lagi satu ialah kena amek tali, ikat jadi macam kereta api...pon ponn..... gedeguk gedeguk... haha~ 

walopon semua denda di atas menyiksakan. tapi bagi saya besst wokkkkk~ TERBAIK! :D 

oh ya, lupa pulak nak cerita, ada jugak fasi/helpers main kejar-2 ngan budak form 1.. ish-3. fasi/helpers main kejar-2 ngn budak form 1 hnya semata-mata nakkan barang amanah je. *_* 
ehhh, ramai giloss yang jadi mangsa tau! err, termasuk saya juga T_T 
2 fasi kejor. *fathayat ain n syaba' adam* perghh... dah la 2 org tu rock n roll. nak kejar budak kecik macam saya ni. ish! mana adil! AKAN DITUNTUT BALIK HAK SAYA NANTI TAU! 
 syaba' alif?. budak laki, kalau nampak syaba' alif datang, mesti pegang brang amanah kuat-2..tapi!! syaba' alif dia tarik fail tu jugak! perghh,,, memang rock lah~  
tapi yang best nye, masa syaba'-2 sekalian tu main kejar-2 ngan budak form 1.. haha, lawak giloss.. syaba' ni baling fail kat syaba' tu.. hahaha!! best r kurang!! im swear! 


okaylah, dah tak ada apa nak diceritakan lagi kat seneh. 
assalamualaikum!



No comments:

Post a Comment