Sangat rindu sekolah lama :')

Views
Assalamualaikum semua!  =)


Apa kabar korang? Best tak sekolah? Kerja sekolah banyak?hee~ 
Ok, mengenai Title kat atas tu,ya! Saya memang rindu gegila kat gang-2 sekolah dulu! :'( 
Still ingat lagi Sweet memoris masa kat hotel tu.Majlis Hi-Tea untuk tahun 6. FUH~~ Memang masa tu happy gilalahh!!! :')


hmmm, kan bagus kalau kitorang still dalam sekolah yang sama?Kan bagus kalau kitorang still dalam kelas yang sama?Tapi saya tahu, semua tu takkan berulang lagi.Life must go on.Betul kan? :') 


Kalaulah Tuhan beri saya peluang untuk BERTEMU KEMBALI DENGAN KAWAN-2 SAYA YANG LAIN, saya berjanji, akan gunakan peluang tu sebaik mungkin! Dan kalau boleh, saya nak peluk-2 kawan saya,nak minta maaf kat kawan saya.Saya nak luangkan masa tu dengan AWAK SEMUA! 
*yang peluk-2 tu, untuk gegerl je ye. :) *


Saya still ingat masa kelas saya main *Galah panjang*.Riuh sangat!Happy gila msa tu.Tapi kadang-2,kitorang gaduh,ada je yang tak puas hati.Tapi pergaduhan tu tak lama,cuma beberapa hari je.Besnye waktu tu kan?Waktu kita semua kanak-2.hehe.


Tapi sekarang semuanya berlalu.Tiada lagi galah panjang dalam kamus kehidupan masing-2,saya yakin,awak semua mesti dalam proses ke alam remaja,dan ada juga dah matang :p 


Pasti nanti,kalau saya ajak main galah panjang,korang kata macam ni *Taknaklah,tu mainan budak-2*.Ya,memang itu budak-2,tapi masa main galah panjang tulah semua masalah yang saya hadapi hilang.Semua kesedihan yang saya alami hilang.Kegembiraan datang,buat hati saya tenang.Tapi sometimes,hati saya naik berang bila group saya kalah.hehe.Adatlah tukan?Permainan pasti ada yang menang,dan ada yang kalah!


Oh,saya selalu teringat masa kita makan kat Hotel Grandcontinental. 


*sorry kalau salah eja hotel tu.tak ingat lah :p * 


Gembiranya kita kan?Masing-2 pakai baju yang lawa-2.Macam puteri pun ada.kuang-3...
Tapi dalam kegembiraan tu,terselit juga rasa sayu jauh di sudut hati saya tanpa pengetahuan korang.Saya berfikir,beberapa hari je lagi nak cuti panjang,lepastu, masing-2 akan ke sekolah menengah.Dan masa tu, saya yakin, kita semua pasti berpisah.


Dan lihatlah sekarang,ada yang sekolah asrama,ada yang sekolah biasa.Kita berpisah!Saya sedih sangat!Saya tak tipu! Saya menaip post ni pun mata saya bergenang dengan air mata.Ada yang dah mengalir.Saya tak tahan lah korang!Saya dah menganggap korang ni adik-beradik saya!Walaupun sometimes tu kita bergaduh. :') 


Huu,Serius ni! Saya nak korang balik!Saya nak kelas kita yang dulu!Saya nak KORANG!Korang,kalaulah satu hari nanti saya jumpa korang,sayang nak peluk korang erat-2!Saya nak tau khabar korang masa tu jugak! SAYA RINDU SANGAT-SANGAT KAT KORANG! 


Ni saya nak kongsi gambar-2 kita suatu masa dulu :') I REALLY MISS THAT TIME! 


Comel tak cinoni saya ni! MUAHH!







*Yang ni saya paling rindu! sangat-2 rindu!* 
tengokla kecomelan dorang. aww! hahaha! <3

Time nilah bagaikan sejarah yang paling bermakna dalam hidup saya!

Sorry ye? hehe,ada yang saya curi gambar dari pic fb kawan saya.ampun ya awak! :D 
Korang,setiap lepas maghrib,sekolah saya wajibkan solat sunat~ Jadi, selepas solat tu, saya tak pernah lupa doakan agar korang hidup aman dan damai! 
LOVE U ALL STUDENT YEAR 6 2011! and all the teacher! :') <3
Bye, assalamualaikum!
*minta maaf jika terkasar bahasa yang membuatkan korang tersinggung*


No comments:

Post a Comment